piątek, 29 lipca 2016

Hej 

Dzisiaj kolej na miodową maskę regenerującą  do włosów. Maska firmy 7th Heaven. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach. Jesteście ciekawi zapraszam do lektury. 


 



Miodowa maska regenerująca do włosów 
Przeznaczona do zniszczonych końcówek i wysuszonych włosów.Miód Manuka (cudowny naturalny nektar) oraz odżywczy i bogaty w kwasy tłuszczowe Omega 3 olejek abisyński- to główne składniki maski, które odżywiają  włosy od nasady. Maska otacza mieszki włosowe, intensywnie je regeneruje i wzmacnia. Sprawia że włosy są lśniące od nasady aż po same końce.

Opakowanie ma bardzo kolorową szatę, co bardzo mi się podoba .Saszetka ma 25ml pojemności w zupełności starczy na jedno mycie. Przy otwarciu towarzyszy przyjemny zapach miodu. 

Maska ma  jednolitą  kremową konsystencję. Bardzo łatwo się nakłada na włosy. Stosowałam ją według zaleceń producenta. Po zmyciu stwierdziłam że włosy łatwo się rozczesują nie były splątane. Zapach na włosach utrzymuje się bardzo długo. 

Włosy są idealnie odżywione i zregenerowane. Muszę przyznać że są lśniące i miękkie w dotyku . Na pewno nie raz po nią sięgnę.  



Zapraszam na stronę 7th Heaven.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna