poniedziałek, 18 lipca 2016

Testowanie z marką Dermedic


DERMEDIC NORMACNE PREVENTI antybakteryjny żel do mycia

Jakiś czas temu dostałam się do testów. Miałam możliwość przetestowania żelu antybakteryjnego ponieważ mam cerę mieszaną chętnie go testowałam. 

 Dermokosmetyki marki Dermedic Laboratorium z serii Normacne to kompleksowe i pewne rozwiązanie problemów skóry trądzikowej.
Trądzik pospolity to schorzenie dotyczące głównie osób młodych z nadczynnością gruczołów łojowych, cechujące się obecnością zaskórników i wykwitów grudkowo-krostkowych umiejscowionych w okolicach łojotokowych (twarz i plecy). 


W powstaniu zmian trądzikowych odgrywają rolę następujące zjawiska: nadmierne wytwarzanie łoju, zwiększone rogowacenie ujść mieszków włosowych prowadzące do zaczopowania ujść gruczołów łojowych, rozwój nacieków zapalnych w otoczeniu gruczołów łojowych.

 Kilka słów od producenta 

Składniki aktywne:
Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil
Wskazania i działanie:
  • Działa antybakteryjnie
  • Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych
  • Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
  • Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Nie pozostawia uczucia ściągnięcia
  • Nie zawiera alkoholu
  • Hypoalergiczny
  •  

Moja opinia 
 Żel zamknięty jest w plastikowej butelce z dozownikiem co bardzo ułatwia dawkowanie podczas stosowania. Ma lejącą konsystencję. Ma łagodny zapach.Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i przebarwienia. Po aplikacji zauważyłam że skóra nie jest ściągnięta jest elastyczna. Żel ukoił podrażnienia wywołane zmianami  trądzikowymi. Za uwarzyłam także zmniejszenie przebarwień potrądzikowych. Zapobiegł on tworzeniu się nowych zmian oraz wydzielaniu sebum przez skórę. Moja skóra jest idealnie oczyszczona.m Na pewno ten kosmetyk zostanie w mojej kosmetyczce na długo. Jest bardzo wydajny 


Moja ocena 10/10 
pojemność 200 ml 
Cena około 15 zł
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna