poniedziałek, 18 lipca 2016

Maseczki do 7th HEAVEN




Dotarła  do mnie paczuszka w  ramach współpracy blogowej której znalazłam piękne kolorowe maseczki od marki  7th heaven    
 Dzięki uprzejmości firmy 7th Heaven mam możliwość przetestować owocowe maseczki.
 Firma 7th Heaven produkuje owocowe maseczki do twarzy i włosów, które w Anglii cieszą się ogromnym powodzeniem, a które można kupić w różnych drogeriach w Polsce, m.in. w HEBE. 
 Więcej informacji o marce 7th Heaven znajdziecie na Profilu na Facebook'u (tutaj)


A to co znalazłam w paczce.



Miodowa maska regenerująca do włosów.
Przeznaczona do zniszczonych końcówek i wysuszonych włosów.



Maska rozgrzewająca, czekoladowa


Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel OFF


Maska rozgrzewająca efekt sauny 


Nawilżająca maska do twarzy z wodorostami morskimi 


Według mnie wyglądają bardzo kusząco...
Już same opakowania zachęcają do zakupu. Są to moje pierwsze maseczki z tej firmy. 
 Już niebawem przeczytacie moje wrażenia z testów. Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.

Zapraszam róznież na stronę internetową https://www.my7thheaven.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna