środa, 10 sierpnia 2016

Hej :)

Dawno mnie tu nie było, ale już nadrabiam zaległości. Dzisiaj przedstawię wam dwie ostatnie maski od 7TH HEAVEN. Moja przygoda z tą firmą zaczęła się jakiś czas temu. No ale jak to mówią co dobre szybko się kończy. Dobra już nie przeciągam i zapraszam do lektury a potem na zakupy do Rossmanna czy Hebe. 


Maska Rozgrzewająca, czekoladowa 

Przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Weź głęboki wdech i poczuj zapach rozgrzewającej maseczki czekoladowej z nutką pomarańczy i przenieś się do czekoladowego raju. Glinka śródziemnomorska głęboko wnika w pory i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Ciemna czekolada i olejek pomarańczowy sprawiają,że skóra pozostaje miękka i delikatna



Maska ma przepiękny czekoladowy zapach w którym się zakochałam. Grafika opakowania jest tak cudowna że każdy zwróci na nią uwagę i chętnie ją przetestuje.  Pojemność 15 g.

Producent zaleca po 15 minutach zmyć maskę ale  jak to zrobić skoro tak pięknie pachnie. Po 20 minutach zmyłam maskę i muszę przyznać że moja skóra była idealnie odżywiona i nawilżona. 




Maska Oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel OFF

Delikatny peeling przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Zawiera wyciąg z ogórka, jaśminu i czarnego orzecha. Idealnie i głęboko oczyszcza pory i usuwa martwe komórki naskórka. Stworzona z myślą o skórze problematycznej z nadmiernym wydzielaniem sebum w strefie T. Łagodnie oczyszcza twarz i sprawia, że skóra jest świeższa i wolna od niedoskonałości. 


Maska typu Peel OFF jest maską którą często stosuję ze względu na  moje problemy z cerą trądzikową. Muszę przyznać że moja skóra po jej stosowaniu jest świeższa, wolna od niedoskonałości. Pojemność 10 g.


Jak dla mnie zapach jest zbyt intensywny ale już op chwili staje się łagodniejszy. Maskę  przyjemnie rozprowadza się po twarzy. Maskę stosowałam według zaleceń producenta. 






Marka 7th  jest brytyjską marką, produkującą kosmetyki pielęgnacyjne, zawierające głównie naturalne składniki. W ofercie marki możemy znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała i stóp w wygodnej oraz szybkiej w użyciu formie saszetek. Warto również wspomnieć, że maski posiadają certyfikat Cruelty Free, przyznawany wyłącznie wtedy, gdy kosmetyki i wszystkie jej składniki nie były testowane na zwierzętach, na żadnym etapie produkcji. Produkty marki są również wegetariańskie.

Marka została założona już 30 lat temu, a teraz w końcu możemy znaleźć ich produkty również na polskich półkach sklepowych. Już od pewnego czasu maseczki są dostępne w drogeriach Hebe a niedługo i w Rossmannie . Pojedyncze saszetki dostaniemy tam za niecałe 5 złotych
Zapraszam na stronę 7th Heaven.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna