niedziela, 25 lutego 2018

Sevolium na trądzik - tak czy nie?

Trądzik to jeden z najbardziej irytujących problemów skórnych. Mimo usilnych starań, testowania kolejnych kosmetyków, stosowania się do rad kosmetyczki i przyjaciółek moja trądzikowa udręka nadal trwa.


Krem Sevolium Stworzony wyłącznie z naturalnych składników, walczy z trądzikiem, nadmiarem sebum i zaczerwienieniami, pielęgnując skórę. Nie wysusza i nie podrażnia jej.

Naturalne składniki które zawiera to:
  • ekstrakt z lukrecji
  • wyciągi z kory i liści
  • ekstrakt z nagietka
  • nanozłoto
  • wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego
  • cynk
  • wyciąg z drożdży
  • miedź 
 To świetny krem nawilżający do cery trądzikowej. Dzięki nim redukowane są wypryski. Szybciej się goją, a nowe ogniska powstają coraz rzadziej. Co ważne, krem działa także na zaskórniki oraz grudki. Krem reguluje też pracę gruczołów łojowych. Zmniejszone zostaje świecenie skóry, ale jednocześnie nie zostaje ona nadmiernie wysuszona. Ważną cechą jest redukowanie zaczerwienień towarzyszących trądzikowi. krem działa na nie kojąco. Co istotne, zmniejsza już istniejące blizny oraz zapobiega powstawaniu nowych.
 Sposób użycia Aplikować dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę.

Moja opinia 

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania krem Sevolium. Stosuję go już ponad tydzień dwa razy dziennie i muszę stwierdzić, że moja skóra znacznie się poprawiła. Nie mam już problemów z przesuszeniem się skóry który towarzyszy trądzikowi. Dzięki temu kremowi nowe wypryski szybciej się goją i powstają coraz rzadziej.
 Sevolium stworzony jest z naturalnych składników. Moje opakowanie  ma 50ml. Serum jest bardzo wydajne i na pewno starcy na co najmniej 30 dni.

Jeśli zmagasz się z trądzikiem tak jak ja to polecam Ci ten krem. Stosowałam już dużo kosmetyków na trądzik i muszę stwierdzić, że ten krem jako jedyny daje radę. Na pewno zagości w mojej kosmetyczce na długo.

Zalety
-wydajny
-zmniejsza zaczerwienienia
-szybsze gojenie się nowych wyprysków
-brak uczucia ściągania skóry
-zapobiega starzeniu się skóry
-nie wysusza
-stworzony z naturalnych składników
 -szybko się wchłania

 Wady :
Brak


Więcej informacji o tym kremie i gdzie go można kupić znajdziecie  tutaj
https://poznajsevolium.pl/
 To nie wszystko mam dla was jeszcze zniżkę -25% 

KOD:  przygodazprobkami004
Ważny do: 20 marca 2018r




2 komentarze:

  1. No zgadzam się :) Naprawdę sevolium działa i jest baaaardzo delikatne dla skóry, aż mnie to zdziwiło, bo mysłałam, ze to ściema :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo fajny produkt który naprawdę działa już nie mam problemów z trądzikiem polecam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna