wtorek, 30 sierpnia 2016

ROZDANIE

Zapraszam na rozdanie



Witam mam dla was rozdanie w którym do wygrania jest

-Krem do depilacji

-kolczyki motylki 

-9 próbek 

-trwały róż do policzków Bell 


Jedyne co musicie zrobić to

1 udostępnić baner z konkursem na swoim blogu bądź fb 

2 zaprosić pod zdjęciem na FB na stronie https://www.facebook.com/Swiat-test%C3%B3w-i-darmowych-pr%C3%B3bek-223295298034040/?ref=bookmarks 4 znajomych

 3 być obserwatorem Bloga i Fanpage 

4 w komentarzu tutaj dać znać że bierzecie udział


Konkurs trwa od dzisiaj czyli 30.08.2016r. do 15.10.2016r.

Zapraszam do zabawy. #konkurs #rozdanie


6 komentarzy:

  1. Biorę udział
    Warunki spełnione:
    udostępniłam konkurs na Fb
    zaprosiłam do zabawy,
    obserwuje blog i fanpage jako Anna Zierold

    OdpowiedzUsuń
  2. biore udział blog obserwuje jako Sylwia Surowska

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział
    obserwuję jako Jasmine Vise
    na fb Bernadetta Bomba
    udostępniłam i zaprosiłam znajomych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna