piątek, 19 sierpnia 2016

Nestle Jogolino

Hej :) 



Dzięki Zdrowy start w przyszłość miałam przyjemność testować jogurty Nestle Jogolino.

 

 Do przetestowania otrzymałam 

-3x malina

-3x truskawka

-3xbanan

-3x brzoskwinia

 



Nestle Jogolino gęsty i kremowy został opracowany specjalnie z myślą o najmłodszych.


-- uzupełniają dietę dziecka w produkty mleczne
- źródło wapnia, cynku i magnezu
- porcje odpowiednie dla malucha
- lekkie i poręczne kubeczki
- smaki ulubionych owoców
- nie wymagają przechowywania w lodówce, więc
zawsze mają temperaturę odpowiednią do spożycia
- sprawdzają się jako przekąska
podczas podróży i spaceru

 

 

Pyszne jogurty które zasmakowały mojej 6 miesięcznej córeczce i 2 letniemu synkowi. Idealnie sprawdziły się na podwórku jako przekąska a także jak i na śniadanie czy podwieczorek. Dzieci były bardzo zadowolone z tak smacznych testów. Jogurty szybko zniknęły w ich brzuszkach. 

 

Jeden  taki kubeczek to 60 g. Produkt bezglutenowy. Pasteryzowany. Pakowany w atmosferze ochronnej. 

 

 

 

 

 

Jeśli chcecie tak jak ja mieć możliwość przetestowania produktów Nestle zapraszam do zapisania się tutaj Zdrowy start w przyszłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna