środa, 9 listopada 2016

 Hej dzisiaj przedstawię wam recenzję książeczek  które dostałam od wydawnictwa NIKO w ramach współpracy. 

Moje dzieci ucieszyły się bardzo z tej współpracy. Dostaliśmy od wydawnictwa 5 ciekawych książeczek. Dwie o tematyce świątecznej. Dwie o zwierzątkach oraz bardzo fają książeczkę z której ja się bardziej ucieszyłam. Mianowicie książka która pomoże mojemu synkowi w nauce i przygotowaniu do szkoły. 

 

Zacznijmy może od książeczek świątecznych. Pierwsza to " Świąteczne kolorowanki Mikołaje ". Zawiera ciekawe ilustracje świąteczne bardzo przypadła do gustu mojemu młodszemu synkowi. Książeczka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 3-6  lat. 

 


Druga to "Rysuj z Mikołajem " bardzo spodobała się starszemu ale młodszy też miał na nią chrapkę ale bardziej chyba na pisak który dołączony był do książeczki. Synek od razu zabrał się do roboty był bardzo dumny i z chęcią rysował po szlaczkach. 

 






Kolejna to "Wodne Kolorki- Dinozaury  " Dzięki niej moje dzieci odkrywały świat kolorów przy pomocy pędzelka i wody. Jest to ciekawa książeczka dzięki której dziecko uczy się pisać i liczyć . 



 

"Łamigłówki- Zwierzęta z daleka i bliska" Znajdziemy w niej nie tylko zagadki, łamigłówki, rebusy, krzyżówki, ale również zabawy słowne i matematyczne. Synek uwielbia zwierzęta i wszystko co z nimi związane. Książka bardzo mu się spodobała dzięki niej chętnie się uczy, czego nie lubi. 






 

"Pewnym krokiem do szkoły" to dla mnie cudowna książka gdyż syn chodzi do przedszkola i na pewno dzięki tym ćwiczeniom poradzi sowie lepiej z nauką. 

 


A wy znacie Wydawnictwo Niko. 

 

 Bardzo dziękujemy za możliwość przetestowania.

Ja bardzo polecam książki są bardzo fajnie ilustrowane i na pewno każdemu dziecku się spodobają.


 


2 komentarze:

  1. Świetna propozycja dla dzieci - bo i coś artystycznego (kolorowanie, 'malowanie' wodą, łączenie szlaczków), ale i edukacyjnego. Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne książeczki, ciekawe i na pewno dzieci z chęcią do nich zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna