piątek, 8 kwietnia 2016

Płyn Micelarny Garniera z olejkiem arganowym

 Pierwszy Płyn Micelarny Garniera z olejkiem arganowym 


SKUTECZNOŚĆ ● DELIKATNOŚĆ ● ODŻYWIENIE

 


Płyn micelarny dotarł do mnie jakiś czas temu.

Wywarł na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie ze względu na dużą pojemność bo aż 400 ml. Jest on bardzo wydajny.

Kosmetyk nadaje się do każdego rodzaju cery. Płyn Micelarny z olejkiem zastępuje tonik, mleczko oczyszczające i płyn do demakijażu oczu.Garnier po raz pierwszy wprowadził technologię miceli w uniwersalnym płynie oczyszczającym dla każdego typu skóry. Bez pocierania pozbędziesz się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Dwufazowa formuła z olejkiem argonowym idealnie usuwa każdy rodzaj makijażu oraz odżywia i koi skórę. Bez parabenów. Optymalna tolerancja. Makijaż usuwamy za pomocą płatków kosmetycznych. Po stosowaniu tego płynu moja skóra jest odżywiona, miękka i idealnie oczyszczona, nie ma uczucia dziwnej lepkość i ściągnięcia skóry które czułam po stosowaniu innych dermokosmetyków. Płyn posiada delikatny zapach wyczuwalny przy stosowaniu.



Stosowanie zalecane przez producenta 

 

Potrząśnij butelką. Oczyść twarz, oczy i usta za pomocą wacika, bez pocierania. Nie spłukuj.

 

 

ZALETY

nie uczula

wydajny 

przyjemny zapach

nawilża 

odżywia

usuwa każdy makijaż

Moja Ocena 10\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna