sobota, 9 kwietnia 2016

Emulsja do higeny intymnej

Hej :)
Dzisiaj opiszę Emulsję do higieny  intymnej, którą dostałam w tramach testowania za pośrednictwem strony  Zdrowe Maluchy  
Paczuszka przyszła pięknie zapakowana w folie z kokardką. W środku znajdował się produkt pełnowartościowy o pojemności 150 ml.

 Opis produktu
Provag zawiera naturalne składniki aktywne w postaci metabolitów bakterii z rodzaju Lactobacillus. Bakterie te są nieodłącznym składnikiem prawidłowej mikroflory pochwy i stanowią naturalną bakterię ochronną okolic intymnych.

Działanie 
-metabolity bakterii chronią okolice intymne 
-ekstrakt z aloesu wspomaga naturalny procesy regeneracyjne skóry
-pantenol i alantoina skutecznie  łagodzą podrażnienia i przyśpieszają proces regeneracji
-glikol kaprylowy nawilża i zmiękcza skórę 
-gliceryna wykazuje doskonały efekt nawilżania oraz znosi dyskomfort związany z suchością
-kwas mlekowy pozwala utrzymać kwaśne pH
-substancje myjące o delikatnym działaniu  niepodrażniające skóry 
Emulsja ma piękny delikatny zapach.Jest przezroczysta. Nie podrażnia skóry. Dobrze się nią myje. Delikatna konsystencja pozwala na dokładne umycie okolic intymnych. Posiada wygodny dozownik ułatwiający aplikacje.
W naszym testowaniu to głównie ja go stosowałam, gdyż moja mała córeczka ma 8 tygodni a produkt przeznaczony jest dla dzieci które ukończyły 1 rok życia.  Moje wrażenia po testowaniu są bardzo pozytywne ponieważ, po porodzie miałam troszkę problemów w okolicach intymnych.  Produkt który delikatnie myje i pielęgnuje okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiednio mnie nawilżył a przyznam że to był mój największy problem. U córeczki stosowałam go na podrażnienia i ku mojemu zdziwieniu ( oczywiście pozytywnemu ) po 2 dniach stosowania już nie było śladu po jakimkolwiek zaczerwienieniu. Produkt ten na pewno zagości w moim domu na długo. Jest numerem 1 na mojej liście produktów do higieny intymnej. 
Koszt takiej emulsji to zaledwie 12-13 zł a więc bardzo mało jeśli chodzi o naturalne kosmetyki 


 Moja Ocena 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna