wtorek, 26 lipca 2016

Nawilżająca maska do twarzy z wodorostami morskimi

Hej :) 


Przychodzę do was z kolejną recenzją maski od 7th Heaven. Tym razem jest to nawilżająca maska z wodorostami morskimi. 


Przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Pozwól aby mieszanka łagodzącej soli z Morza Martwego oraz wodorostów wniknęły w zmęczoną, napiętą skórę. Twoja skóra będzie gładka i nawilżona. Dodatek mentolu chłodzi skórę, równoważy nadmiar tłuszczu i pomaga zapobiegać trądzikowi oraz zatkanym porom natomiast witamina E skutecznie chroni skórę przed wolnymi rodnikami. 






W saszetce znalazłam płat nasączony płynem.Szata graficzna firmy jest bardzo kolorowa  co bardzo przyciąga oko. Płat jest odpowiedniej wielkości i dobrze dopasowuje się do buzi. Po otwarciu opakowania można było wyczuć morski zapach jak dla mnie dobry choć odrobinę za mocny. Gdy nałożyłam płat na buzię dość mocno czułam wychłodzenie, co bardzo przypadło mi do gustu. Maskę trzymałam według zaleceń producenta od 5-10 minut.
 Moja skóra po stosowaniu maski jest idealnie odżywiona i nawilżona. Po paru godzinach nadal był miękka w dotyku choć potrzebowała odrobinę kremu po zabiegu. Maska bardzo fajna warta wypróbowania. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna