wtorek, 5 lipca 2016

Który majonez jest najsmaczniejszy ?

Test majonezy smakowych. Przesyłka dotarła do mnie już jakiś czas temu. 

W przesyłce znalazłam 5 majonezów w oryginalnych wariantach smakowych a mianowicie : 


- z suszonymi pomidorami i czosnkiem
-z jalapeno
-orientalnego z papryką
-z musztardą Dijon
-cytrynowego o smaku mięty





Producentem jest Develey Polska. Słoiczki są pojemności 170ml.

 
Mi najbardziej zasmakował majonez z suszonymi pomidorami i czosnkiem. Ma idealną konsystencje.  Natomiast do gustu nie przypadł mi majonez o smaku musztardy. A wy lubicie smakowe majonezy czy też wolicie zwykłe?
 








Majonezy idealnie pasują do kanapek, kiełbaski z grilla czy ogniska a także frytek i innych potraw.










1 komentarz:

  1. Ja nie jestem fanką majonezu w ogóle :D Co nie zmienia faktu, że domownicy lubią mieć ten produkt w lodówce. Jestem ciekawa, czy te wersje smakowe są dostępne w sklepach. Jakoś nie rzuciły mi się w oczy. No chyba że firma wyciąga wnioski z opinii testerów i przygotowuje produkty do wprowadzenia na rynek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna