wtorek, 1 maja 2018

Nowa Kampania Ambasadorska pachnąca słońcem CZAS START!

Właśnie ruszyliśmy z rekrutacją do kolejnej Kampanii Ambasadorskiej! Ciało i zmysły połechtamy czymś zaskakującym i… pachnącym słońcem. Zaintrygowana? Weź udział w rekrutacji jeszcze dziś, tu, teraz, zaraz i zostań jedną z Ambasadorek Le Petit Marseillais!
#rozświetlającyrytuał  #ambasadorkaLPM

Zmysłowy duet od Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od  Portal Ambasadorek  Le Petit Marseillais.

Dzięki tej  kampanii mogłam poznać cudowne połączenie żeli pod prysznic dla Niej i dla Niego. 

Są to nowe żele pod prysznic. 

Kosmetyki dotarły do mnie w  pudełku przykuwającym oko o pięknej szacie graficznej. W środku znalazłam 2 żele dla mnie i mojego męża. Są pojemności 400ml. Mają bardzo ciekawą szatę graficzną opakowania.

Le Petit Marseillais Śródziemnomorski Granat  dzięki delikatniej pianie łagodnie oczyszcza skórę. Zauważyłam że moja skóra po kąpieli nie była wysuszana ale delikatnie nawilżona. Zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas co bardzo mi się spodobało.  

Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i szafran to żel pod prysznic 3 w 1 idealny do mycia ciała, włosów, i twarzy.  Po prysznicu mój mąż zauważył że jego skóra jest odżywiona i nawilżona. zel ma bardzo piękny intensywny  zapach .


Jak zapewnia  producent 
- ph neutralne dla skóry 
-testowany dermatologicznie
-biodegradowalna baza myjąca 
-wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia roślinnego
 ZAPRASZAM
do  LPM
http://www.le-petit-marseillais.pl/
#zmysłowyduet
#ambasadorkaLPM







 


wtorek, 17 kwietnia 2018

Chcesz poznać nowe cukierki i zostać Ambasadorem Werther's Original Soft Eclairs? 

Nic prostszego trzeba zgłosić się na stronie Rekomenduj.to 
Wypełnić ankietę i być aktywnym na ich stronie a już nie długo możesz zostać jednym z ambasadorów. 

Zapraszam na stronę Rekomenduj.to 



#swiatkarmelu  #softeclairs



środa, 7 marca 2018

Zakupy z Aliexpress

Zastanawiałam się nad napisaniem tego postu. Ale stwierdziłam, że czemu nie chciałam pokazać wam moje zakupy z aliexpress. Kupuje tam już od jakiegoś czasu i tak sobie myśle że warto jest podzielić się z wami tym co kupiłam moimi spostrzeżeniami odnośnie tych produktów. Kto wie może i wy będziecie chcieli zakupić takie przedmioty. No dobra nie przedłużam już więcej tylko zabieram się za pokazanie moich zdobyczy. 


Dzisiaj pokaże wam moje produkty biurowe.

1 Notes




Kolorowe kartki pokryte są czarną farbą , 
którą zdrapujemy przez pisanie drewnianym patyczkiem który otrzymujemy razem z notesem.
 Jest to fajna zabawa dla dzieci.
 Cena takiego notesu to  1.34 $

Tutaj znajdziecie link do tego produktu klik


2 36 długopisów żelowych 

Długopisy otrzymujemy zapakowane w  woreczku strunowym. Moje długopisy dotarły w całości paczka była dobrze zapakowana, żaden z nich się nie rozlał. 
Długopisy są bardzo fajne znajdziemy tutaj długopisy brokatowe neonowe czy pastelowe. Bardzo fajnie się nimi rysuje nie rozmazują się.Bardzo fajnie się nimi pisze. Zastanawiam się nad zakupem kolejnego zestawu gdyż paczka idzie do nas prawie 2 miesiące. 
 Długość długopisu to 12.8cm.
końcówka ma 0.5mm
 




 tutaj je  znajdziecie https://pl.aliexpress.com/item/New-36-Colors-A-Set-Flash-Gel-Pen-Highlight-Refill-Color-Full-Shinning-Refill-Painting-Pen/32704612147.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.ULvaRi

Za swoje zakupy zapłaciłam 7.17 zł 

Darmowa przesyłka dla mojego kota


Na stronie Wszechkoty zamówiłam pakiet darmowych próbek . 

Otrzymałam:

-FELIX Fantastic Duo z wołowiną i drobiem w galaretce.   

Danie z delikatnymi kawałkami w soczystej galaretce łączące dwa wyśmienite smaki.


-Party mix orginal mix 

Kolorowy mix mięsnych przekąsek, które kuszą aromatem, zaskakują teksturą i pysznie smakują.

 - Zabawka dystrybutor 



 

wtorek, 27 lutego 2018

Przesyłka os Skoda Auto -Wimar- blisko Ciebie

Witajcie

Pokaże wam dzisiaj przesyłkę od Autoryzowanego salonu Skody, działającym na polskim rynku już od 26 lat. Obecnie na terenie Warszawy i okolic łącznie dysponują dwoma salonami sprzedaży, w skład których wchodzą między innymi profesjonalne i nowoczesne serwisy, Stacja Kontroli Pojazdów, Stacje Diagnostyczne, magazyny oraz sklepy z oryginalnymi częściami i akcesoriami.

Od początku swojej działalności Grupa Auto Wimar mocno związana jest z marką ŠKODA na polskim rynku samochodów osobowych. Obecnie zajmują  czołowe miejsce w rankingu najlepszych dealerów na terenie kraju.

 

 

Oferują:

  • sprzedaż samochodów nowych
  • sprzedaż samochodów używanych
  • możliwość pozostawienia samochodu w rozliczeniu
  • profesjonalny i nowoczesny serwis zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny
  • sprzedaż oryginalnych części i akcesoriów
  • usługi Stacji Kontroli Pojazdów prowadzonej pod patronatem ITS
  • profesjonalną i pełnowymiarową obsługę klientów Flotowych
  • samochody zastępcze
  • flotę samochodów przeznaczonych do jazd testowych ( ponad 12 aut) na miejscu
  • obsługę kredytów i leasingu
  • ubezpieczenia
  • profesjonalny montaż instalacji gazowej
  • montaż profesjonalnych systemów zabezpieczających
  • Likwidacje Szkód Komunikacyjnych
 A co od nich otrzymałam 

-smycz
-długopis
-Opaskę odblaskową 
-pin
-
 
Serdecznie zapraszam na stronę na facebook 

Bardzo dziękuję za przesyłkę 

niedziela, 25 lutego 2018

Sevolium na trądzik - tak czy nie?

Trądzik to jeden z najbardziej irytujących problemów skórnych. Mimo usilnych starań, testowania kolejnych kosmetyków, stosowania się do rad kosmetyczki i przyjaciółek moja trądzikowa udręka nadal trwa.


Krem Sevolium Stworzony wyłącznie z naturalnych składników, walczy z trądzikiem, nadmiarem sebum i zaczerwienieniami, pielęgnując skórę. Nie wysusza i nie podrażnia jej.

Naturalne składniki które zawiera to:
  • ekstrakt z lukrecji
  • wyciągi z kory i liści
  • ekstrakt z nagietka
  • nanozłoto
  • wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego
  • cynk
  • wyciąg z drożdży
  • miedź 
 To świetny krem nawilżający do cery trądzikowej. Dzięki nim redukowane są wypryski. Szybciej się goją, a nowe ogniska powstają coraz rzadziej. Co ważne, krem działa także na zaskórniki oraz grudki. Krem reguluje też pracę gruczołów łojowych. Zmniejszone zostaje świecenie skóry, ale jednocześnie nie zostaje ona nadmiernie wysuszona. Ważną cechą jest redukowanie zaczerwienień towarzyszących trądzikowi. krem działa na nie kojąco. Co istotne, zmniejsza już istniejące blizny oraz zapobiega powstawaniu nowych.
 Sposób użycia Aplikować dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę.

Moja opinia 

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania krem Sevolium. Stosuję go już ponad tydzień dwa razy dziennie i muszę stwierdzić, że moja skóra znacznie się poprawiła. Nie mam już problemów z przesuszeniem się skóry który towarzyszy trądzikowi. Dzięki temu kremowi nowe wypryski szybciej się goją i powstają coraz rzadziej.
 Sevolium stworzony jest z naturalnych składników. Moje opakowanie  ma 50ml. Serum jest bardzo wydajne i na pewno starcy na co najmniej 30 dni.

Jeśli zmagasz się z trądzikiem tak jak ja to polecam Ci ten krem. Stosowałam już dużo kosmetyków na trądzik i muszę stwierdzić, że ten krem jako jedyny daje radę. Na pewno zagości w mojej kosmetyczce na długo.

Zalety
-wydajny
-zmniejsza zaczerwienienia
-szybsze gojenie się nowych wyprysków
-brak uczucia ściągania skóry
-zapobiega starzeniu się skóry
-nie wysusza
-stworzony z naturalnych składników
 -szybko się wchłania

 Wady :
Brak


Więcej informacji o tym kremie i gdzie go można kupić znajdziecie  tutaj
https://poznajsevolium.pl/
 To nie wszystko mam dla was jeszcze zniżkę -25% 

KOD:  przygodazprobkami004
Ważny do: 20 marca 2018r