wtorek, 1 maja 2018

Zmysłowy duet od Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od  Portal Ambasadorek  Le Petit Marseillais.

Dzięki tej  kampanii mogłam poznać cudowne połączenie żeli pod prysznic dla Niej i dla Niego. 

Są to nowe żele pod prysznic. 

Kosmetyki dotarły do mnie w  pudełku przykuwającym oko o pięknej szacie graficznej. W środku znalazłam 2 żele dla mnie i mojego męża. Są pojemności 400ml. Mają bardzo ciekawą szatę graficzną opakowania.

Le Petit Marseillais Śródziemnomorski Granat  dzięki delikatniej pianie łagodnie oczyszcza skórę. Zauważyłam że moja skóra po kąpieli nie była wysuszana ale delikatnie nawilżona. Zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas co bardzo mi się spodobało.  

Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i szafran to żel pod prysznic 3 w 1 idealny do mycia ciała, włosów, i twarzy.  Po prysznicu mój mąż zauważył że jego skóra jest odżywiona i nawilżona. zel ma bardzo piękny intensywny  zapach .


Jak zapewnia  producent 
- ph neutralne dla skóry 
-testowany dermatologicznie
-biodegradowalna baza myjąca 
-wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia roślinnego
 ZAPRASZAM
do  LPM
http://www.le-petit-marseillais.pl/
#zmysłowyduet
#ambasadorkaLPM







 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna