piątek, 15 września 2017

Recenzja fotoksiążki Saal Digital 

Przeglądając różne strony natrafiłam na promocję firmy Saal Digital na fotoksiążkę ja dostałam bon o wartości 150 zł. 

Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów. Jako nowoczesny dostawca internetowy oferuje wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty. 

Na potrzeby stworzenia swojej fotoksiążki musiałam ściągnąć program, który  znajduje się na stronie firmy. Okazał się on bardzo łatwy w obsłudze. 

Co można pochwalić to szybkość realizacji oraz wysyłka towaru – a zamówienia jadą do nas aż z Niemiec! Już w kilka dni po wysłaniu projektu otrzymałam gotowy towar do ręki. Po rozpakowaniu ukazała mi się jedna z najpiękniejszych rzeczy fotograficznych, jakie miałam w rękach.

 Fotografie w środku zachwycają żywymi, nieprzesyconymi kolorami – jednym słowem zgadzają się z tym, co wysłałam do druku, a co więcej – pokazują, jak dobrze te fotografie mogą wyglądać na dużym formacie.

Moja fotoksiążka ma 26 stron  o wymiarach 15x21  ma twardą błyszczącą okładkę. 





Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony Saal Digital

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna