niedziela, 8 maja 2016

Moja wygrana

Zapomniałam wam pokazać jaka przesyłka do mnie dotarła. A mianowicie była to wygrana z konkursu organizowanym przez Dyplomacja i łowy bardzo dziękuję.  
A wygrałam Mascara AVON LUXE  i GLOV Quick Trick

 Glov jest

 produktem do demakijażu 

  usuwa makijaż tylko przy pomocy wody

pilinguje skórę 

 Pobudza mikrocyrkulację skóry

Włókna GLOV są wykonane w mikro technologii, która pozwala stworzyć włókna cieńsze od 1 deniru.
To oznacza, że 1 kilometr włókien GLOV waży mniej niż 1 gram.

Jedno włókno GLOV jest do 30 razy cieńsze od włókna bawełny i do 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna