środa, 14 lutego 2018

Koszulkomat czyli koszulki z wasnym nadrukiem

 

Cześć

Zastanawiasz się, gdzie można zaprojektować własną koszulkę? Szukasz dobrej strony do projektowania nadruków? Koszulkomat to miejsce, w którym oprócz gotowych rozwiązań zrealizujesz także własne, autorskie pomysły online. Możesz wykorzystać własne koncepcje do stworzenia ubrań i gadżetów dla siebie oraz swoich najbliższych. To także świetny pomysł na prezent dla któregoś z Twoich znajomych – na urodziny lub po prostu, bez okazji!

 

W ostatnim czasie miałam możliwość współpracy ze stroną Koszulkomat. Byłam ciekawa jakości koszulek i  zaprojektowałam jedną dla siebie. Koszulka przyszła do mnie po 3 dniach.  


Tak prezentuje się  moja koszulka 


Wybrałam koszulkę w kolorze szarym gdyż to mój ulubiony kolor. 

W rozmiarze L na pierwszy rzut oka wydaję się duża, ale gdy ją ubrałam zmieniłam zdanie  pasowała idealnie. 

Miałam możliwość wstawienia własnej grafiki  czy zdjęcia, ale przeglądając gotowe wzory natrafiłam na grafikę która bardzo mi się spodobała. 


 A tak prezentuje się na mnie



Koszulka ma przeciętny materiał  ale nie jest najgorszy. Jeśli chodzi o sam nadruk, jest trwały i nie pęka przy intensywnym tarciu. Wygląda solidnie i porządnie. Myślę, żę powinien przetrwać niejedno pranie  prań.

 Koszulka za własnym nadrukiem to fajny prezent dla ukochanej osoby, ale i nie tylko. 

Sklep daje wiele możliwości można zaprojektować własne ubranie czy też poduszkę albo inny gadżet. 

Poleca serdecznie i zapraszam na stronę https://www.koszulkomat.eu/


1 komentarz:

  1. Fajna sprawa z tym swoim projektem na koszulce - gratuluje ;)
    https://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna