niedziela, 28 stycznia 2018

Przesyłka od Mustela


 Otrzymałam przesyłkę od firmy Mustela. W przesyłce znalazłam trzy próbki:

- kremu myjącego,

- kremu emolient,

- olejku do kąpieli,

- a także przewodnik



Mustela  marka francuskich Laboratoriów Expanscience, już od ponad 60 lat prowadzi badania i opracowuje receptury innowacyjnych produktów, by jak najlepiej chronić i pielęgnować najbardziej wrażliwą skórę niemowląt i dzieci od dnia narodzin oraz przyszłych i młodych mam.

Kosmetyki Mustela są bardzo znane mojej rodzinie, towarzyszą nam już od pierwszych dni moich dzieci. Skóra moich dzieci była bardzo delikatna dlatego zdecydowałam się właśnie na tą markę i wcale nie żałuję. Jest to marka godna polecenia. Kosmetyki mają bardzo delikatny zapach i przyjemną konsystencję dzięki nim każda chwila pielęgnacji była momentem pełnym przyjemności i czułości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna